Pharma

  • Poster Shur Healthy Breath
    Verpakking Shur Healthy Breath

    Shur Healthy Breath - Cap-in-cap softgels tegen slechte adem
    Poster en verpakking
    Merknaam, merklogo, verpakking, POS, website - Slecht riekende adem wordt veroorzaakt door bepaalde bacteriën in de mondholte of in de maag. Shur pakte als eerste beide oorzaken aan van bij de bron. De cap-in-cap technologie laat toe om beide componenten te verpakken in één softgel. De grote cap spat open in de mond, terwijl de kleine zijn werk doet in de maag.

  • Folder Anacura
    Print Anacura

    Labo Nuytinck - Onafhankelijk analytisch laboratorium in gezondheidszorg en lifescience
    Brochures, folders, leaflets
    De activiteitenrange van Anacura is zeer breed en het bedrijf richt zich naar verschillende doelgroepen met verschillende behoeften. Door selectie en bundeling van verschillende onderzoeken in thematische brochures en folders kan er veel vlotter gecommuniceerd worden naar de beoogde doelgroep.

  • Display Remescar
    Affiche Remescar
    Display Remescar

    Remescar - Dermatologische producten
    Verpakking, POS, website
    Een knappe display met een beklijvend beeld is een must om de verkoop in de apotheek te stimuleren.

  • Web iWhite
    Affiche iWhite
    Display iWhite

    iWhite - Tooth-whitening-producten
    Merknaam, merklogo, verpakking, themabeeld, POS, displays, website, webshop en app.
    Al bijna 10 jaar is de I-White brand een referentie op de whiteningmarkt.

  • Zakjes Biotona
    Brochure Biotona

    Biotona - Superfoods
    Merknaam, merklogo, verpakking, brochure, website
    Superfoods zijn voedingsmiddelen die uitzonderlijk rijk zijn aan essentiële voedingsstoffen en fytonutriënten. Meestal zijn ze ‘raw’ of ‘living food’. Daarmee bedoelt men voedsel dat niet boven de 42 °C verhit wordt en een minimum aan bewerkingen ondergaat waardoor niets van de voedingswaarde verloren gaat.

  • Folders Pharmavize
    Mascotte Pharmavize

    Pharmavize - Ontwikkeling van medicijnen.
    Brochure
    Pharmavize ondersteunt en begeleidt pharmabedrijven bij het lange ontwikkeling- en goedkeuringsproces van nieuwe medicijnen. Uiteindelijke doelstelling is om die ontwikkelingstijd zo snel mogelijk te laten verlopen. Vandaar het themabeeld in de vorm van een raket die begint bij de molecule en eindigt bij de uiteindelijke pil. Die pil kreeg dan een tweede leven in de vorm van de Pharmavize 3D-mascotte, die ingezet wordt als eyecatcher in presentaties, op events en op beurzen.

  • Catalogus Novalac
    Folder Novalac

    Novalac - Functionele babyvoeding
    Catalogus en folder
    Novalac produceert babymelk die gericht is op het voorkomen van bepaalde problemen, zoals reflux, diarree, allergieën,… bij zuigelingen. Hun formuleringen zijn stuk voor stuk wetenschappelijk onderbouwd. Hun communicatie richt zich quasi uitsluitend op dokters, pediaters en apothekers.

  • Deli Coupe visual

    Labo Lambo - Producent van softgels voor de farmaceutische en nutraceutische industrie.
    Bedrijfsbrochure, beursbanners, website.
    Make a hero of your product ! Het is een gekende en gouden marketingwet die ook in de digitale communicatie overeind blijft. Het elegante, opvallende en zelfs wat sexy themabeeld dat we voor Labo Lambo creëerden, is duidelijk positionerend tov concurrerende bedrijven.

  • Heel catalogus
    Brochures Heel
    Brochures Heel

    Heel - Natuurlijke bioregulerende geneesmiddelen en klassieke homeopathie.
    Catalogus
    De bioregulerende geneesmiddelen van Heel onderscheiden zich van de klassieke geneesmiddelen omdat ze verder gaan dan de symptoombestrijding. Ze stimuleren de lichaamseigen afweerprocessen en helpen zo om de natuurlijke balans te herstellen en de ziekte te overwinnen. Dat is echter een complex verhaal dat enige deskundige uitleg behoeft. Vandaar dat de communicatie van Heel zich voornamelijk op de prescriptoren en influencers focust, met name dokters en apothekers. Toonbankdisplays, compendia, productfolders, leave behinds, detail aids.