Radio & tv

  • Mink tour - Overzichtsfilm referenties

    Ook met statische beelden en zonder een dure productiestudio is het vandaag perfect mogelijk om een dynamisch filmpje te maken. Dit filmpje werd bijv. 100 % inhouse gemonteerd en gemastered met enkel maar statische afbeeldingen.

  • Vergokan - Kabeldraagsystemen

    Introductiefilm in 3D van nieuwe kabelgoot KBSTi. Met het KBSTI gamma brengt Vergokan een nieuw kabelgootsysteem op de markt. Uniek zijn de vorm, de stapelbaarheid en de klikbare montage. Het gepatenteerde KBSTI-kabelgootsysteem is sterker, optimaal stockeerbaar en transporteerbaar, sneller monteerbaar zonder gereedschap en willekeurig overlapbaar Met al deze voordelen is het product natuurlijk revolutionair te noemen. En dat verdient wel een speciaal filmpje dat de voordelen flink in de verf zet. Gezien het product op dat moment enkel op de tekentafel bestond, waren we wel verplicht om alles in een virtuele 3D-omgeving uit te voeren. Dat was weliswaar een tijdrovend proces, maar gaf wel het voordeel dat we de film flink wat Star Wars-gehalte konden geven. En dat paste perfect in het revolutionaire productconcept.

  • Durenard - Ramen en Deuren

    Radiospot nationaal. Radio is een uitstekend medium om op korte termijn naambekendheid te verwerven. Daar was het hem vooral om te doen bij de radiospot voor Durenard. De merknaam wordt vier keer vermeld in de spot die klassiek is opgebouwd, vanaf het eerste moment aangeeft waarover het gaat en ook een eigen tune bevat.

  • Biover - Natuurlijke voedingssupplementen

    Radiospot nationaal. Radiospots worden meestal gebundeld in reclameblokken. Daardoor kom je automatisch in concurrentie met andere spots en gebeurt het vrij vaak dat de ene spot bijna naadloos overvloeit in de volgende. Daardoor kan de luisteraar de boodschap niet correct toewijzen aan het merk waarvoor hij bestemd is. Niet de bedoeling natuurlijk. Vandaar dat het begin van een radiospot van cruciaal belang is. Het begin van een radiospot moet een duidelijke breuk markeren met de vorige spot, zodat de luisteraar duidelijk weet dat er een nieuwe boodschap voor hem aankomt. Beginnen met de Jingle is dan ook een goed idee om de spot de aandacht te geven die hij verdient, zoals deze voorbeelden van Biover bewijzen. Zeker met de spots van 10 seconden is dat een beproefde methode.

  • Aiphone - Videoparlofonie

    Radiospot lokaal. Hoe communiceer je breedbeeld-videoparlofonie en meer veiligheid op een beeldende manier in een radiospot van 15 seconden ? Daarvoor is een echte creatieve twist nodig… Met dank aan de wolf en de 7 geitjes.

  • Ecostyle - Milieuvriendelijke tuinproducten

    Radiospot nationaal. Ecostyle staat voor tuinieren met een minimale impact op de natuur. Niettemin is er niemand fan van slakken in zijn moestuin en onkruid op zijn oprit. En producten die slakken en onkruid bestrijden, worden al snel als milieu-onvriendelijk aanzien. Dit communicatie-spagaat wordt in deze radiospots opgelost door de relaxte sfeer met de aangename tune en de bevestigende en positieve manier waarop de boodschap gebracht wordt. Slakken en onkruid kunt u ook natuurvriendelijk bestrijden... Met Ecostyle.